Log in
Nickname:

Wachtwoord:

Auto Login

Wachtwoord vergeten?

Registreer u Nu!
Hoofdmenu
Wie zijn Online
Er zijn nu, 42 gasten en 2 leden online.
Panoz, FerrariFTW

U bent een gast gebruiker.

FerrariFTW:  8 sec.
Panoz:  4 min.
cajos:  14 min.
Michel_57:  14 min.
Slayer-fan:  15 min.
EvDelft:  17 min.
f1stevie:  33 min.
bengelke:  42 min.
gerardD:  45 min.
Gallardo:  1 uur
Nieuwe leden
Toobster 16/04/2014
rubkes 15/04/2014
Greenarrow 8/04/2014
Denzel 7/04/2014
Jurgen74 4/04/2014
Sigfredi 2/04/2014
Verstappen naar een topteam?
Gepost door f1monaco op 19/08/2004 19:41:04 (4093 gelezen)

Het Forsythe Racing team, een topteam uit de Champcar series wil Jos Verstappen inlijven voor 2005. Dit meldt RaceReport.

De Champcar klasse is herstellende van een moeilijke periode. Veel teams hadden de Indy Racing League verkozen boven de Champcar. Dit was commercieel aantrekkelijker dan de Champcar, maar door de komst van getalenteerde rijders, zoals voormalig Formule1 rijder Justin Wilson en voormalig Le Mans winnaar Guy Smith, is de klasse nieuw leven ingeblazen.

Volgens de zaakwaarnemer van Verstappen, Huub Vermeulen, richten ze nog steeds op de Formule1. Ze willen voor de jaarwisseling nog duidelijkheid hebben, anders gaan ze zich waarschijnlijk op een andere raceklasse richten. Het team rondom Verstappen zou ook in gesprek zijn met een grote potentiŽle sponsor.

Bron: Sbsonline.nl

Printvriendelijke versie Stuur dit bericht naar een vriend
De commentaren zijn eigendom van de posters.
We zijn niet voor de inhoud verantwoordelijk.
Poster Onderwerp
Jeroennie
Gepost: 19/08/2004 20:05  Updated: 19/08/2004 20:05
Silver Member
Lid sinds: 10/03/2004
Van: -
Berichten: 1222
 Re: Verstappen naar een topteam?
Doen! Een coereur hoort te racen!

Liever vooraan in de Champcars, dan achteraan in de Formule1, wat jullie?
Lollypop
Gepost: 19/08/2004 20:20  Updated: 19/08/2004 20:20
Silver Member
Lid sinds: 30/12/2002
Van: A covered or enclosed truck or wagon often used for transporting goods or livestock.
Berichten: 1027
 Re: Verstappen naar een topteam?
Helemaal gelijk Jeroennie!
f1monaco
Gepost: 19/08/2004 20:21  Updated: 19/08/2004 20:21
Bronze Member
Lid sinds: 15/06/2004
Van: NIJVERDAL
Berichten: 515
 Re: Verstappen naar een topteam?
laten we hopen dat jos verstappen de groote sponser binnen haalt en toch weer in de formule 1 terecht komt want dat is de koningklasse van de autosport maar is dat niet zo dan zijn in de andere klasses genoeg mogelijkheden om bij een goede topteam in te stappen want daar is jos hot the boss
niekf1
Gepost: 19/08/2004 20:28  Updated: 19/08/2004 20:28
Member
Lid sinds: 26/08/2003
Van: Limburg
Berichten: 86
 Re: Verstappen naar een topteam?
Nou gelukkig komt onze Jos weer eens een beetje goed in het nieuws. Zo hoort iedereen het graag. Pakken wat je pakken kan Jos. Ga daar maar fijn rijden en laten zien wat je kunt! Waarom hier wachten op niets, terwijl je daar wat kunt krijgen

grtzz Niekske
crasher
Gepost: 19/08/2004 20:33  Updated: 19/08/2004 20:33
Silver Member
Lid sinds: 11/03/2004
Van: Winterswijk
Berichten: 1021
 Re: Verstappen naar een topteam?
Ik had het wel geweten racen in een champcarwedstrijd is altijd spannender dan als werkzoekende een beetje te gaan karten.
JOS THE CHAMPCAR BOSS
thedutchdevil
Gepost: 19/08/2004 20:37  Updated: 19/08/2004 20:37
Silver Member
Lid sinds: 20/01/2003
Van: groningen
Berichten: 755
 Re: Verstappen naar een topteam?
Ik hoop dat Jos dat gaat doen.........
Maar,dat wil hij vast weer niet.
MadMarkie
Gepost: 19/08/2004 21:36  Updated: 19/08/2004 21:36
Diamond Member
Lid sinds: 2/01/2004
Van: AZ
Berichten: 10522
 Re: Verstappen naar een topteam?
AAAAAAAAAAAAAAAAAA zeg me dat jos deze aanbieding aanpakt met beide handen, hoe krijgen we champcar in nederland poppie , want echt het is gaaaaaaaaaaf.

doeeeeeeeen jossssssssss aaaaaauuuubbbbbb, jonge jonge , als hij dit niet doet is zijn laatste kans dat hij nog naam gaat maken in de race wereld als het om internationaal gaat , zie arie luyendijk.
marieke8
Gepost: 19/08/2004 22:04  Updated: 19/08/2004 22:04
Silver Member
Lid sinds: 3/10/2003
Van:
Berichten: 649
 Re: Verstappen naar een topteam?
Quote:
Volgens de zaakwaarnemer van Verstappen, Huub Vermeulen, richten ze nog steeds op de Formule1. Ze willen voor de jaarwisseling nog duidelijkheid hebben, anders gaan ze zich waarschijnlijk op een andere raceklasse richten.


Ze geven niet op he, een ding moeten we toegeven ze zijn wel doorzetters. Maar ik denk dat Jos sobiezo niet bij een minder team moet gaan rijden, alleen bij Sauber en hoger en zo niet dan idd een andere klasse
LaaF-One
Gepost: 19/08/2004 22:20  Updated: 19/08/2004 22:20
Gold Member
Lid sinds: 4/04/2003
Van: Lienden
Berichten: 2853
 Re: Verstappen naar een topteam?
Nou als Jos verstandig is pakt die deze kans, en gaat die zich hier op richten, en laat die de Formule 1 voor wat het is.

Maar ik heb zo'n vermoeden dat Jos Verstappen hier nee tegen zegt en als nog de Formule 1 in wilt.

Laaf
JServet
Gepost: 19/08/2004 22:37  Updated: 19/08/2004 22:39
Rookie
Lid sinds: 19/08/2004
Van:
Berichten: 1
 Is dat even lachen.......
de managers zijn eindelijk aan het samenwerken.
Huub Vermeulen????
Ik vraag me af waar Raymond Rothengatter is.
Nereiviel
Gepost: 19/08/2004 22:42  Updated: 19/08/2004 22:42
Junior Member
Lid sinds: 28/07/2004
Van: lo (a=e)
Berichten: 74
 Re: Verstappen naar een topteam?
Leuk voor Jos, hoop dat ie daar nog eens goed kan laten zien waar hij echt goed in is. Dat zijn natuurlijk verschillende dingen, zoals spinnen, grasmaaien, grind verzamelen ruzie maken en een beetje racen...
mayo
Gepost: 19/08/2004 23:21  Updated: 19/08/2004 23:21
Bronze Member
Lid sinds: 5/08/2002
Van: Utrecht
Berichten: 302
 Re: Verstappen naar een topteam?
mocht Jos de F1 in gaan word dat bij Sauber of Jaguar denk ik achteraan wil Jos niet meer rijden! Jaguar kan wel geld gebruiken van Verstappen, die ingesprek is met een grote geldschieter naar verluid.

Mocht het geen F1 worden zal dat eind 2004 begin 2005 duidelijk zijn en zal Jos naar Amerika gaan of naar DTM, Audi heeft ook veel interesse in onze Jos The Boss.

Als het aan mij ligt zie ik Jos liever in het DTM, want dan kunne alle fans hem regelmatig LIVE in actie zien! Alleen denk ik dat als Jos in Amerika kampioen word dat toch weer de opstap naar F1 is.

We zullen het moeten afwachten maar dat Jos gaat racen in 2005 is zeker!
Gossie
Gepost: 20/08/2004 1:52  Updated: 20/08/2004 1:52
Bronze Member
Lid sinds: 4/03/2004
Van:
Berichten: 521
 Re: Verstappen naar een topteam?
ik zeg het nog 1 laatste keer, zet jos niet meer in de f1 want hij word toch geen kampioen meer... laat hem maar naar de champcars gaan dan kan hij daar zijn naam nog laten zien.

en als ie kampioen word dan zal hij nog niet in een topteam komen van de f1 want ze zullen hem niet zien als toekomstig kampioen omdat hij al te oud daarvoor is..
f1monaco
Gepost: 20/08/2004 2:34  Updated: 20/08/2004 2:34
Bronze Member
Lid sinds: 15/06/2004
Van: NIJVERDAL
Berichten: 515
 Re: Verstappen is the best
jos verstappen is hot zo bij champcars als f1 ole jos rijdt in f1 topteam m.schumacher is verslagen
Gossie
Gepost: 20/08/2004 7:51  Updated: 20/08/2004 7:51
Bronze Member
Lid sinds: 4/03/2004
Van:
Berichten: 521
 Re: Verstappen is the best
volgens mij is schumi in dezelfde auto wereldkampioen geworden en werd jos door schumi verslagen maar ik kan het fout hebben :P
mayo
Gepost: 20/08/2004 9:09  Updated: 20/08/2004 9:09
Bronze Member
Lid sinds: 5/08/2002
Van: Utrecht
Berichten: 302
 Re: Verstappen is the best
jos had toen een heel andere auto als Schumacher, 2 gelijke auto's kwame nie eens voor toen!
Razor
Gepost: 20/08/2004 10:17  Updated: 20/08/2004 10:17
Senior Member
Lid sinds: 1/03/2004
Van: Bree-city
Berichten: 225
 Re: Verstappen is the best
Erg mooi als dit waar is en wanneer hij ook daadwerkelijk de overstap maakt! Rijden voor een topteam in de champcars is volgens mij altijd beter dan rijden bij een langzaam team in de F1

GO JOS!!!!!!!!!!
HRT-Dethan
Gepost: 20/08/2004 10:40  Updated: 20/08/2004 10:40
Member
Lid sinds: 14/05/2003
Van:
Berichten: 110
 Re: Verstappen is the best
SBS........koop de CART rechten vast!!
Zijn erg goedkoop, want we willen Jos ook in Amerika live zien! En mocht ie niet rijden daar......hebben jullie nog een leuke autosportklasse erbij, want zeg zelf.....rally of champcar????? In champcar zitten meer rijders die we 'kennen' dan in rally

Go Jos, Go SBS!!

Dethan
Jupiler
Gepost: 20/08/2004 11:23  Updated: 20/08/2004 11:23
Senior Member
Lid sinds: 22/03/2004
Van:
Berichten: 147
 Re: Verstappen is the best
Eerst hopen op een grote sponsor. En dan terug in de F1 maar idd. Jeroennie als je in de champcars je cariere mooik kunt afsluiten zul je hier voor moeten kiezen.
perridon
Gepost: 20/08/2004 17:38  Updated: 20/08/2004 17:38
Rookie
Lid sinds: 20/08/2004
Van:
Berichten: 1
 Re: Verstappen naar een topteam?
F1 in jouw ogen de koningsklasse? Als dat zo is dan moeten alleen de besten van de besten daar rijden. Types als Bruni, baumgartner Klien en wat nog meer behoren dan niet te rijden. Iemand als Jos juist wel, maar het is dan weer triest dan hij weer een zoveelste comeback kan maken omdat hij genoeg euros meeneemt.
F1 de koningsklasse; I don't think so....
AnGeLeYe
Gepost: 21/08/2004 10:05  Updated: 21/08/2004 10:05
Bronze Member
Lid sinds: 24/06/2004
Van: Emmeloord
Berichten: 378
 Re: Verstappen naar een topteam?
Perridon...wat is dat een koningsklasse. Het maakt niet uit hoe je het wend of keert. Overal heb je betere courreurs en iets mindere courreurs. Alleen is het in de F1 heel duidelijk zichtbaar.
Typetjes als Bruni en Klien horen niet thuis? Denk je dat die gasten zomaar in een auto worden gezet, en ze moeten gassen. Ze moeten zich op een of andere manier hebben bewezen. En ja misschien zijn ze niet zo heel goed..maar oordeel niet te hard over ze..
gekke_emmy
Gepost: 21/08/2004 15:29  Updated: 21/08/2004 15:29
Senior Member
Lid sinds: 19/02/2004
Van:
Berichten: 260
 Re: Verstappen naar een topteam?
Tuurlijk niet, dit is pas echt om te lachen...
De kans dat Villeneuve terugkeert is een stuk reeeler dan dat Verstappen weer in een F1 bolide plaats kan nemen. Heintje Davids kan niet blijven terugkomen, eens is het echt voorbij, ook al heet je Jos Verstappen !
Wat vind je van de uitspraak van het hoger beroep?
Terecht, de fuel flow was te hoog
Terecht, ze moesten gewoon luisteren naar de Fia
Terecht, maar niet eerlijk voor Ricciardo
Onterecht, de fuel flow was niet te hoog
Onterecht, de Fia meter van de fuel flow deugt niet
Red Bull komt er nog goed vanaf
Anders namelijk ....

Het meest gelezen bericht is:

Uitslag VT1 China