Log in
Nickname:

Wachtwoord:

Auto Login

Wachtwoord vergeten?

Registreer u Nu!
Hoofdmenu
Wie zijn Online
Er zijn nu, 28 gasten en 1 leden online.
pino73

U bent een gast gebruiker.

pino73:  4 min.
vnons:  1 uur 24 min.
Michel_57:  2 uur 59 min.
benvonk:  4 uur 57 min.
clioootje:  6 uur 27 min.
Shivan:  7 uur 10 min.
Het5eWiel:  7 uur 14 min.
Hell_Pet:  7 uur 26 min.
thatstho:  8 uur 18 min.
lars75:  9 uur 30 min.
Nieuwe leden
Noot36 26/08/2014
Het5eWiel 25/08/2014
balverlies 31/07/2014
pierre45 26/07/2014
josdeley 24/07/2014
daafje 18/07/2014
2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Gepost door tonyclifto op 22/11/2012 20:31:22 (41724 gelezen)

Olav Mol heeft vandaag in een radio uitzending van Ruud de Wild bekend gemaakt dat hij niet mee verhuist naar Sport1, wat voor de komende 3 seizoenen de uitzendrechten voor de Formule 1 heeft verworven.

Op 28 september van dit jaar werd al bekend dat RTL7 niet meer zou gaan meebieden op de uitzendrechten van de Formule 1. Hoewel SBS6 nog wel geďnteresseerd was, bleek het uiteindelijk Sport1 dat met de rechten voor de komende 3 seizoenen ging lopen.

Op facebook is al een pagina gewijd aan het tegenhouden van het verplaatsen van de uitzendingen van de Formule 1 wedstrijden naar de betaal-afdeling van de televisie, waardoor fans in Nederland in de komende 3 jaar óf zullen moeten betalen, óf aangewezen zijn op andere manieren van het volgen van hun favoriete sport.

Wat Olav Mol in de toekomst wil gaan doen is nog niet bekend.

Bron: Formule1nieuws.nl

Printvriendelijke versie Stuur dit bericht naar een vriend
De commentaren zijn eigendom van de posters.
We zijn niet voor de inhoud verantwoordelijk.
Poster Onderwerp
rob1981
Gepost: 22/11/2012 20:37  Updated: 22/11/2012 20:37
Lid sinds: 9/01/2012
Van: Alkmaar
Berichten: 1807
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Ben er zwaar beroerd van dat het achter een betaal zender word uitgezonden. Ik kijk alleen F1 en geen voetbal , motorsport, golf of basketbal.

Wat kost Sport1 maandelijks? En kan je in de winter opzeggen ofzo iets?
Jamender
Gepost: 22/11/2012 20:44  Updated: 22/11/2012 20:44
Senior Member
Lid sinds: 13/03/2012
Van:
Berichten: 148
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Ik heb gekeken, je kan het bij upc maandelijk opzeggen. Het kost 15 euro per maand. De f1 is 9 maanden dus 9x15= 135 Euro per jaar. Nou ja misschien komt er een aparte autosport zender en is die goedkoper.
leo1954
Gepost: 22/11/2012 21:20  Updated: 22/11/2012 21:20
Gold Member
Lid sinds: 16/09/2010
Van: Rotterdam
Berichten: 2519
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Of je kunt de race van Sky downloaden, maar die staat meestal pas maandagochtend klaar. Nog even en alles zit achter de decoder. RTL7 zal ik niet zo missen, maar het was beter dan helemaal niks, want ik ga toch echt niet betalen.
RICA1
Gepost: 22/11/2012 21:22  Updated: 22/11/2012 21:24
Senior Member
Lid sinds: 13/04/2004
Van: Morrison
Berichten: 286
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
#OEPS#a, eindelijk van opa Mol verlost.

Jammer voor de mensen die geen sport1 hebben, maar ik ben er bij mee.
Ook krijg je nu de kwalificaties weer live.

btw waarom kan je niet gewoon h o e r a neer typen?
Mathon
Gepost: 22/11/2012 21:22  Updated: 22/11/2012 21:22
Bronze Member
Lid sinds: 19/01/2009
Van: Zuid-Limburg
Berichten: 472
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Wat een waardeloos bericht, maar er waren al signalen dat dit zou gaan gebeuren.

Een facebook pagina zal niet veel helpen vrees ik. Als het met voetbal niet tegengehouden kon worden lukt het met Formule 1 zeker niet.

Denk dat het bijna goedkoper wordt om alle races persoonlijk gaan te bezoeken dan een abonnement op Sport1
thatstho
Gepost: 22/11/2012 21:23  Updated: 22/11/2012 21:23
Silver Member
Lid sinds: 29/02/2004
Van:
Berichten: 633
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
jammer leo dan geen f1 meer voor je,,,of je moet die vieze trage slecht beeld gevende streaming kijken..nou daar word geen mens gelukkiger van..een echte fan betaald gewoon netjes om zijn sport te bekijken
Mathon
Gepost: 22/11/2012 21:39  Updated: 22/11/2012 21:39
Bronze Member
Lid sinds: 19/01/2009
Van: Zuid-Limburg
Berichten: 472
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Een echte fan betaald gewoon netjes om zijn sport te kijken????

Denk je dan dat we nu gratis kijken. Ik betaal elke maand al bijna 18 euro aan Ziggo voor 80 kanalen vol bagger. Als daar nu nog eens 35 euro per maand bijkomen om alleen maar Formule 1 te kijken vind ik dat geld verdienen over de rug van de kijkers.

Als dat betekend dat ik geen fan ben in jouw ogen, so be it !!!
thatstho
Gepost: 22/11/2012 21:50  Updated: 22/11/2012 21:50
Silver Member
Lid sinds: 29/02/2004
Van:
Berichten: 633
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
mathon...35 euro????


gouden zender????
leo1954
Gepost: 22/11/2012 21:51  Updated: 22/11/2012 21:55
Gold Member
Lid sinds: 16/09/2010
Van: Rotterdam
Berichten: 2519
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Nou echt wel F1 voor mij, kijk ik toch wat later en zeer uitgebreid. Ik download wel hoor, ga een beetje betaaltv betalen, ben niet op mijn achterhoofd gevallen. Wat weet jij ervan om mij geen echte fan te noemen thatstho? En ik weet nog niet of BBC1 helemaal gaat verdwijnen, de grote races zijn daar gratis en live en goed. Zo ook dit weekend.
bvonk
Gepost: 22/11/2012 21:52  Updated: 22/11/2012 21:52
Lid sinds: 21/05/2005
Van: Brabant
Berichten: 4577
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
@rica1
Het gaat niet om het woord h o e r a maar om de eerste vier letters, de a blijft wel staan.

Voor een goede prijs en goed product ben ik best bereid om te betalen. Nog even afwachten wat de mogelijkheden gaan worden.
rob1981
Gepost: 22/11/2012 21:55  Updated: 22/11/2012 21:55
Lid sinds: 9/01/2012
Van: Alkmaar
Berichten: 1807
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Ja Ben,

Voor een goede prijs wil ik ook wel betalen. Maar wat zullen de prijzen zijn die je gaat tegenkomen?

Wil me ook niet scheel gaan betalen.
mika1
Gepost: 22/11/2012 21:58  Updated: 22/11/2012 21:58
Gold Member
Lid sinds: 10/09/2008
Van: HMM GP Racing, Rock with you MJ!
Berichten: 2865
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Geen verrassend nieuws voor mij, maar ik kijk toch al Sky Sports. Heerlijk commentaar van Martin Brundle en de rest kijk ik BBC1.
Mathon
Gepost: 22/11/2012 22:00  Updated: 22/11/2012 22:00
Bronze Member
Lid sinds: 19/01/2009
Van: Zuid-Limburg
Berichten: 472
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Oke, tikfoutje. Volgens Jamender geen 35 maar 15 euro, maar da's nog steeds een verdubbeling van wat ik nu betaal.

Waarom extra betalen voor een goed product. Was RTL7 niet goed dan? Ik vond dat Olav het prima deed.

Belachelijk dat het commercieel zo uitgebuit wordt. En de mensen pikken het ook nog gewoon.
Garfield
Gepost: 22/11/2012 22:27  Updated: 22/11/2012 22:28
Senior Member
Lid sinds: 22/02/2008
Van: ex Ferrari
Berichten: 142
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Ik ben blij, eindelijk kan ik weer F1 kijken zonder reclameonderbrekingen. Daar heb ik wel 15 Euro voor over. Ik kijk die sport al bijna 40 jaren altijd live. De eerste jaren ook zonder reclameonderbrekingen en nu dus weer.
Het zal om de kosten te drukken wel worden: eredivisie live eruit - sport 1 erin.
pino73
Gepost: 22/11/2012 22:41  Updated: 22/11/2012 22:48
Silver Member
Lid sinds: 29/05/2011
Van:
Berichten: 640
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
gewoon op de duitse rtl kijken of gaat ie daar ook achter de decoder ?
En als wij met ons allen blijven weigeren om een abo op sport 1 te nemen kunnen wij over 3 jaar weer gewoon op een openbaar net kijken !!!!!
Aan de andere kant zijn wij ook zo idioot om 362 euro voor een open zit plaatsje te betalen op spa !! En dan valt de prijs van sport 1 wel mee
En een ander positief punt is dat wij nu eindelijk verlost zijn van O.Mol hoe vaak ik mij niet heb zitten ergeren aan zijn of voor ingenomen commentaar Of als hij dan iets moet zeggen hij weer te laat is en pas 3 ronde verder in een keer wakker schiet MMM sport 1 klinkt in een keer wel heel erg aantrekkelijk Zeker als je bedenkt geen reclame meer
Shivan
Gepost: 22/11/2012 23:06  Updated: 22/11/2012 23:06
Bronze Member
Lid sinds: 29/03/2005
Van:
Berichten: 382
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
ik vindt het niet zo een ramp om te betalen maar. als ik er voor moet betalen dan liever skysports.. die weer niet word aangeboden in het UPC pakkter of extra zenders :(
mnmracer
Gepost: 22/11/2012 23:11  Updated: 22/11/2012 23:11
Silver Member
Lid sinds: 3/07/2006
Van: Nijmegen
Berichten: 921
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
UPC zender 47: RTL Duitsland
UPC zender 87: BBC One HD

I'll be fine ^_^
WerfieF1
Gepost: 23/11/2012 3:48  Updated: 23/11/2012 3:48
Bronze Member
Lid sinds: 14/10/2007
Van: Singapore
Berichten: 307
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Hier in Singapore zit de F1 ook sinds 2 jaar achter de decorder . . . . . erg irritant want moest weer een apart kastje kopen (en maandelijks betalen) en gebruik de kanalen puur en alleen voor de F1. Het is jammer maar het zijn de duidelijke gevolgen van de commerciele wereld waarin we tegenwoordig leven . . . . Ik moet overigens wel zeggen dat de programma's inhoudelijk wel van goede kwaliteit zijn met commentaar dat hier in Singapore verzorgd wordt door Steve Slater en ex F1 coureur Alex Yoong . . . . .
RPJdeWeert
Gepost: 23/11/2012 5:29  Updated: 23/11/2012 5:29
Bronze Member
Lid sinds: 21/09/2008
Van: Venray
Berichten: 435
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Tja ik baal hier ook van. Niet zozeer vanwege het feit dat ik nu extra moet betalen, want die reclames werd ik ook horendol van.
Maar ik baal ervan dat Olav niet meegaat. Oké, hij maakte wat foutjes, maar noem eens iemand die het beter kan? Die hetzelfde enthousiasme heeft, en niet onbelangrijk: een prettige luisterstem?

Ik heb altijd met veel plezier geluisterd naar Olav, nu moet ik extra betalen en ook nog Olav gaan missen.....
Fasterrrr
Gepost: 23/11/2012 7:15  Updated: 23/11/2012 7:15
Rookie
Lid sinds: 3/03/2012
Van:
Berichten: 17
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Naainekkerij is het!!!!stelletje #OEPS#s!!!!
Chauf
Gepost: 23/11/2012 7:34  Updated: 23/11/2012 7:34
Silver Member
Lid sinds: 23/03/2010
Van:
Berichten: 1002
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Dito hier. Daar komt ook nog RTL bij. Die hebben tenminste goede voorbeschouwingen en nabeschouwingen die met de race te maken hebben. En toch iets meer race-geweld tussen de reclames door.
RTL weet op de één of andere manier telkens de reclame in te duiken als er iets op de baan gebeurt.
En eindelijk af van die Mol, onkundig als wat. Ziet gewoon vaak niet wat er op de baan gebeurt, terwijl hij meer schermen heeft dan de kijker. Kan niet eens cijfers lezen, na tig jaar ervaring!
bengelke
Gepost: 23/11/2012 7:52  Updated: 23/11/2012 7:56
Gold Member
Lid sinds: 28/12/2003
Van: waar is da feesje???????????
Berichten: 4192
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Denkelijk zal dan de duitse rtl, of sports-livez, dan meer kijker hebben. Rtl werkt samen met niki lauda, en das wel fijn om te zien. Sports-livez, gebruikt, meestal, de beelde van de bbc. Zij geve ook de vrijdag traininge. Tja, een link mag ik hier nie zetten, ma zet www. sports-livez .com, maar ees aaneen. Rtl is dan op de sateliet
Wimpie
Gepost: 23/11/2012 8:19  Updated: 23/11/2012 8:19
Rookie
Lid sinds: 23/11/2012
Van: Haarlemmermeer
Berichten: 1
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Ronduit belachelijk. Weer word je op kosten gejaagd. Die decoder business moet verboden worden. Zo blijft er helemaal niks meer over.
bvonk
Gepost: 23/11/2012 8:26  Updated: 23/11/2012 8:26
Lid sinds: 21/05/2005
Van: Brabant
Berichten: 4577
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Beetje flauw de kritiek die sommige hebben op Mol. Ja hij maakt soms te veel fouten maar is ook maar een mens. Bij Sky, BBC en RTL maken ze ook fouten maar het voordeel daar is dat ze met twee man bezig zijn en het dus meestal meteen kunnen herstellen. Vind Mol gewoon horen bij de nederlanse F1 en zoals j-rurismo al aan gaf in het BB, welke comentator is dan wel geschikt volgens jullie?
Mr_Hond
Gepost: 23/11/2012 9:58  Updated: 23/11/2012 9:58
Gold Member
Lid sinds: 25/09/2009
Van: Zuid-Holland
Berichten: 2903
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
We zijn weer hyprociet bezig.
We willen wel een miljoenen verslindende sport kijken, maar willen geen cent bijdragen aan die miljoenen.

F1 kost gewoon een hoop geld, en iedereen die er naar kijkt zal moeten betalen om het aan de gang te houden.
Al is het natuurlijk wel schadalig dat het meeste geld uit de F1 in een nieuw huis en nieuwe tetten van de dochters van BerniePernie gaan zitten, maar dat is een andere disscussie.
Waar je nu voor betaald als je digitale TV heb is niet voor de zender maar je provider, ga bij hun zeuren dat je het te veel vind.
De F1 rechten zijn super duur en blijkbaar wil RTL alleen goedekope programma's waar veel idioten naar kijken.
Ik kijk toch al geen regulere TV zenders, ned1,2 en 3 en alle andere zenders niet.
Ik kijk soms BBC maar sinds dat 1 groot pedo netwerk blijkt kan ik niet meer normaal er naar kijken.
daarbij vind ik iets kijken, vooral series en voor opgenomen dingen wanneer een zender vind dat ik het moet kijken onzin.
Ik koop wel de DVD box ofzo.

Maar Sport 1 gaan het voor mij niet worden ik woon al samen met wat familie en dan zou ik me schoonvader ook 24/7 over de vloer hebben omda hij voetbal wil kijken!!!

Zou je live TV in je auto kunnen krijgen?
Ga ik lekker rustig in een bos zitten in me auto in alle rust.
Dexter
Gepost: 23/11/2012 10:42  Updated: 23/11/2012 10:49
Silver Member
Lid sinds: 1/09/2010
Van: dale
Berichten: 1102
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Quote:
Al is het natuurlijk wel schadalig dat het meeste geld uit de F1 in een nieuw huis en nieuwe tetten van de dochters van BerniePernie gaan zitten, maar dat is een andere disscussie.


Vind dat je er best makkelijk overheen praat. Bernie IS Formule 1. Bernie heeft de F1 gebracht tot waar het nu is. Bernie wringt de F1 nog verder uit via de commercie want de reguliere tv-inkomsten waren schijnbaar nog niet genoeg. Wat moet die man met zoveel geld? Ik bedoel, er is een tijd geweest dat van alle F1 inkomsten slechts 1% !!! naar de teams ging... Dan vraag je je toch af waar de rest is gebleven?

Ik ben van mening dat F1 nog jaren vrij gekeken kon worden worden via de 'normale' tv als er anderen mensen aan t roer hadden gestaan met duidelijk wel een hart voor de sport. Dan was de discussie over wel of niet betalen en de hoogte ervan niet eens relevant. Als je dan elders op dit forum leest dat met men blij is met een man als Bernie dan gaan je tenen toch krom staan...

De F1 is in de wurggreep van E ikelstone ( sorry redactie ) en komt daar niet meer los van. Tenzij men ( de teams ) het heft in eigen handen neemt....

Quote:
We zijn weer hyprociet bezig. We willen wel een miljoenen verslindende sport kijken, maar willen geen cent bijdragen aan die miljoenen.


Uhm...we betalen al mee aan tv kijken, of kost bij jou het tv abo niks dan? Ik betaal al jaren voor het kijken van de commerciële kanalen.
F1critic
Gepost: 23/11/2012 11:07  Updated: 23/11/2012 11:09
Senior Member
Lid sinds: 27/12/2009
Van:
Berichten: 138
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Hoewel ook ik probeer mee te gaan in de moderne wereld, moet ik bekennen dat de charme van auto en motorsport kijken er wel een beetje af gaat op deze manier.

De commercie slaat toe, persoonlijk heb ik liever wat reclame tussendoor en het soms wat haperende verslag van Olav dan dat ik weer apart moet gaan betalen om te kunnen kijken.
Ik zie liever dat de adverteerders die kosten op zich nemen, niet betalen én geen reclames vind ik dan ook niet reeël.

Wat me stoort is dat ik voor F1 aan moet kloppen bij zender A (en betalen natuurlijk) en voor bijvoorbeeld MotoGP weer ergens anders kan dokken om een race van drie kwartier ééns per 2 weken te kunnen bekijken... dát stoort mij het meest.
En ik heb al helemaal geen zin om voor de voetbalfans te gaan betalen terwijl ik alleen F1 interessant vind.

Gelukkig heeft de BBC nog gewoon de MotoGP dus dat is nu op zondag te volgen zonder extra kosten, maar er is al een jaar geweest dat dat ook niet kon.

Al met al vind ik ook dat de grote inkomsten van de F1 teveel in de zak van de verkeerde mensen beland, de kosten zijn inderdaad mega, maar als Bernie niet zoveel in zijn eigen zak steekt word het voor de teams, en sponsoren etc ook goedkoper.
Bernie runt de F1 echt niet uit liefde voor de sport, maar alleen uit liefde voor zijn bankrekening...

Er is al sprake geweest van een nieuw kampioenschap georganiseerd door de (grote) teams onderling, hoewel hier ook veel haken en ogen aan zouden zitten zou het uiteindelijk misschien de sport weer meer bij de fans kunnen brengen.
Het gaat de fabrikanten immers om hun imago en de verkoop van méér producten, en die zijn dus niet gebaat bij een kleinere afzetmarkt als veel kijkers de races niet meer in het normale pakket kunnen bekijken, en dus helemaal niet meer kijken.

Ik ga er in elk geval niet extra voor betalen, dus als er geen reguliere zenders meer zijn die uitzenden haak ik af, hoe jammer ik dat ook vind.

greetz
Enrique
Gepost: 23/11/2012 11:10  Updated: 23/11/2012 11:10
Rookie
Lid sinds: 21/08/2012
Van:
Berichten: 7
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Wat een verademing Mol weg!!!! alleen jammer dat het betaal tv wordt.
boogie
Gepost: 23/11/2012 12:09  Updated: 23/11/2012 12:09
Bronze Member
Lid sinds: 8/09/2008
Van:
Berichten: 502
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Voor een coverage die kan tippen aan sky sports f1 zou ik best geld over hebben. Beter dan rtl7 met reclames en olav mol als commentator.
leo1954
Gepost: 23/11/2012 12:16  Updated: 23/11/2012 12:27
Gold Member
Lid sinds: 16/09/2010
Van: Rotterdam
Berichten: 2519
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Het is nog maar helemaal de vraag of de F1 er garen bij spint met die decoders. Er gaan gewoon veel minder mensen kijken en die mensen zien alle reclames op auto's, banen, helmen, kleding en verder alles wat er verder nog is niet meer. Een sport die het juist van de tv kijkers moet hebben. 9 van de 10 mensen die nu kijken zijn niet zo gek van de sport als wij hier op dit forum zijn.

F1 is een kleine sport in Nederland als je het vergelijkt met voetbal. Voor mij zijn er maar twee sporten die aantrekkelijk genoeg zijn om te bekijken, de F1 natuurlijk en wielrennen. Voetballen interesseert me alleen als het goed gaat met Feyenoord en slecht gaat met Ajax. De uitslag op de radio voldoet.

Televisie is een medium wat in een hoop opzichten achterloopt. Ik kijk er zelden meer naar. Ik beslis liever zelf wanneer en wat ik wil zien. Langzamerhand komt er schoorvoetend wat interactieve tv, maar ideaal is het niet.
Bij live evenementen is tv nog steeds erg fijn en laten ze dat nu achter decoders te willen verstoppen. Hoe slecht ik RTL7 ook altijd heb gevonden, de ergerlijke reclames, het slechte commentaar van Olav Mol die van journalistiek geen brood heeft gegeten, het was wel beter dan niks.
Gelukkig staan hier wat tips om gratis naar de F1 te blijven kijken, op Duitsland vind ik een goede, daar zal ik eens naar zoeken. En mocht dadelijk alles te zijn dichtgetimmerd, dan maar naderhand kijken en de uitzending van de aanbieders downloaden. Voor geďnteresseerden, je kunt elke denkbare GP nog steeds uitgebreid zien. Wie niet weet hoe dat moet kan me een PM sturen.

Het is natuurlijk weer de schuld van Bernie dat RTL7 weg gaat, bij andere zou dit niet zijn gebeurd. Nou laat zijn mogelijke opvolger, Richard Scudamore, de baas van de Premier League, die leaque ook achter een decoder heeft geplaatst. Best mogelijk dat we dadelijk een baas in de F1 krijgen die helemaal niets heeft met de F1.
Mr_Hond
Gepost: 23/11/2012 12:21  Updated: 23/11/2012 12:21
Gold Member
Lid sinds: 25/09/2009
Van: Zuid-Holland
Berichten: 2903
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Dexter, is het aan jou om the zeggen of Bernie zo veel mag verdienen?
Het is natuurlijk niet alleen Bernie maar er zit een hele groep achter, want Bernie zijn toekomst hangt aan een heel dun draadje.
En ook die stelling is hycocriet want toen Schumacher zo veel verdiende was er niks dan waardering voor.

Maargoed, kwaliteit kost gewoon geld.
De kwaliteit van de F1 wordt steeds hoger en dat kost geld en hoe meer geld er nodig is hoe verder men in de ladder geld gaat halen.

Maar je moet ook realistisch zijn.
F1 trekt in NL gewoon te weinig kijkers om het redabel te maken voor een zender om het gratis aan te bieden.
Ik heb ooit gehoort dat de rechten voor de eredivisie voetbal duurder zijn dan de rechten om F1 uit te zenden maar dan kijken er wel gewoon meer dan een miljoen mensen.

Ik heb me laten vertellen dat dit de kijkcijfers zijn:
De uistschieters voor de F1 zijn de races in de avond die trekken heel krap net over 600.000 mensen, de gewone races trekken rond de 450.000 en de speciale races in de nacht onder de 200.000.
Dat is gewoon slecht, bar slecht, zeker als je een paar miljoen per jaar moet betalen.

Daar zit gewoon het probleem, er is in NL gewoon te weinig animo voor F1.
leo1954
Gepost: 23/11/2012 12:33  Updated: 23/11/2012 12:33
Gold Member
Lid sinds: 16/09/2010
Van: Rotterdam
Berichten: 2519
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Die cijfers zullen in Engeland wellicht wat hoger zijn Mr_Hond, maar daar zit de F1 ook al voor de helft achter de decoder. Best kans dat ze dit weer eens zouden kunnen terugdraaien, als de nadelen van betaal tv te groot worden, want het zou dom zijn je zelf in de vingers te snijden. Met een klein land als Nederland ben ik het met je eens.
MadMarkie
Gepost: 23/11/2012 12:35  Updated: 23/11/2012 12:56
Diamond Member
Lid sinds: 2/01/2004
Van:
Berichten: 11256
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Quote:
We zijn weer hyprociet bezig. We willen wel een miljoenen verslindende sport kijken, maar willen geen cent bijdragen aan die miljoenen.


Ja en jij gaat de moraalridder uithangen Mr HOnd. We betalen dus al zat.

Ik baal als een stekker, ik keek al F1 toen Olav nog commentaar gaf via de telefoonlijn. Zoals gezegd de man maakte weleens wat foutjes maar hij haalt het niet bij die ouwe Murray van vroeger, die stapelde fout op fout. Dat mensen hem niet moeten kan ik persoonlijk niet begrijpen maar dat kan gebeuren maar om hem zo de grond in te boren........bah erg jammer.

Betalen vind ik nog tot daaraan toe maar waarschijnlijk mag je voor die hele sportzender betalen. 15 euro, als het niet meer wordt vanwege die F1, per maand. Voetbal, en en nog meer sporten die me niets doen, krijg je erbij......hopelijk komt er een racekanaal. Bedankt Bernie, ouwe geldklopper.
Mr_Hond
Gepost: 23/11/2012 13:36  Updated: 23/11/2012 13:36
Gold Member
Lid sinds: 25/09/2009
Van: Zuid-Holland
Berichten: 2903
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
MadMarkie,
Ik ben alles behalve een moraal ridder.
Misschien eerder een decadente snob, al zou het 50 euro worden kan ik het makkelijk betalen, echter zal me vrouw er anders over denken.
Maar F1 is nou eenmaal duur zo simpel is het.
RTL vangt weinig van het geld wat je nu betaald voor TV.
En van het digitale TV vangen ze al helemaal weinig, dat gaat in de zakken van UPC/Ziggo enz zitten.

Maar wat de FOM voor de uitzend rechten vraagt is gewoon niet gek, zo simpel is het.
Ik weet niet wat het bedrag is wat betaald moet worden maar het zal ongeveer 20 miljoen zijn.
Deel dat door het aantal kijkers en dan kost het ongeveer 40 euro de kijker voor RTL.
En als je dan weet dat die talenten shows ongeveer 2 miljoen kijkers hebben en misschien een habbekrats kosten...
Wat zou jij doen als je RTL baas ben?

Je kan de FOM/Bernie niks kwalijk nemen dat ze die bedragen er voor vragen, dat is niet vreemd.

En ik zal hier wel weer helemaal fout zitten hoor, maar serieus, 15 euro per maand om iets te zien waar je heel veel om geeft.
Geen geld toch?
Je krijgt minder reclames en misschien neemt men daar wel tijd voor een echte voor en na beschouwing.
RTL kapt nog net niet wanneer de eerste man de vlag ziet maar het komt in de buurt.
Ik vind het de deal van de eeuw als je dan echt F1 kan volgen met wat betere ins en outs.

het leven is nou eenmaal niet gratis.
MadMarkie
Gepost: 23/11/2012 13:43  Updated: 23/11/2012 13:43
Diamond Member
Lid sinds: 2/01/2004
Van:
Berichten: 11256
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Mr HOnd, je hebt wel een punt maar Bernie had de F1 voor iedereen open moeten houden. Hij had gewoon verplicht moeten stellen dat de F1 niet achter de decoder mocht verdwijnen. Ik denk dat er best wel wat fans zijn die het niet gaan betalen en deze verdwijnen langzaam maar zeker uit beeld.

Ik denk niet dat Bernie fans wil verliezen. Als die 15 euro zo weinig is, waarom dan niet gewoon open houden voor iedereen. Komt bij dat ik denk dat door die F1 de prijs zal stijgen. Ze gaan vast niet een apart racekanaal maken want dan verdienen ze niets bij Sport 1.

Er zijn vele Sport1 liefhebbers die niets met autosport hebben en moeten straks misschien ook extra betalen voor een sport die ze niet willen zien. De teams riepen het eerder al, de sport moet toegankelijk blijven voor iedereen en er kan veel meer gedaan worden met commerciele rechten, het kan veel goedkoper op dat gebied. Bernie is een ouwe geldklopper.
Mr_Hond
Gepost: 23/11/2012 14:10  Updated: 23/11/2012 14:10
Gold Member
Lid sinds: 25/09/2009
Van: Zuid-Holland
Berichten: 2903
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
MadMarkie,
Ik hoef je toch niet uit te leggen dat als je 400.000 personen 15 euro laat betalen het heel anders is dan 1 iemand 400.000 x 15 euro te laten betalen?

Je mag allang blij zijn dat je zolang gratis F1 hebt kunnen kijken!
En de taboe voor extra betalen voor TV is allang weg.
Film1, Sport1, extra HD kanalen, HBO enz enz enz.
De kwaliteit van TV is gewoon hoger en dat geld moet ergens vandaan komen.

En omdat die betaal zenders gewoon goed draaien(blijkbaar zijn er heel veel mensen die wel willen betalen om geen reclames te zien en series te zien als ze nog nieuwe zijn) krijgen de RTL's en de SBS's het gewoon moeilijk.
Ze snappen het gewoon niet meer en ze hebben allemaal 1 of 2 top show's die goed draaien en halen zo nu en dan een goede film naar binnen, maar de rest is gewoon goedkope pulp wat het publiek toch wel slikt.

Dat F1 nu achter een decoder komt is niet de schuld van de F1, FOM of bernie.
Maar de TV stations die zich blijkbaar niet in de huidige wereld kan aanpassen.

Echter vind ik het allemaal nog steeds zeer zeer achterhaald.
Het is straks 2013.
Gewoon je internet stekkertje in je TV pluggen, de F1/FOM geeft voor rond de 10 euro per maand een abbo en zend via zijn site op jou TV in HD kwaliteit de race uit.
Dat is hoe het zou moeten zijn!
Kan ze zelf bepalen welke auto je volgt, alle baan info in een vakje boven in je scherm enz enz enz
Dexter
Gepost: 23/11/2012 14:29  Updated: 23/11/2012 15:07
Silver Member
Lid sinds: 1/09/2010
Van: dale
Berichten: 1102
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Quote:
Dexter, is het aan jou om the zeggen of Bernie zo veel mag verdienen? Het is natuurlijk niet alleen Bernie maar er zit een hele groep achter, want Bernie zijn toekomst hangt aan een heel dun draadje. ....


Als je je verdiept zou hebben in hoe het met de rechten van de F1 in elkaar steekt zou je dit zeker niet zeggen. Allemaal vage trucjes van Bernie en consorten. Bernie en zijn vriendjes hebben de touwtjes stevig in handen, of wil jij dit niet inzien?


Quote:
Je kan de FOM/Bernie niks kwalijk nemen dat ze die bedragen er voor vragen, dat is niet vreemd.
Leg mij uit waarom dit niet vreemd is? Ik bedoel, dit zijn speelse bedragen als je bekijkt wat de andere inkomsten zijn. Tuurlijk kan Bernie er wat aan doen..sla er anders maar eens de geschiedenis op na hoe het in het verleden met de rechten van de F1 geregeld was. Dan zul je misschien beseffen hoe groot de vinger van Bernie is die in het F1 papje draait.


Quote:
Dat F1 nu achter een decoder komt is niet de schuld van de F1, FOM of bernie. Maar de TV stations die zich blijkbaar niet in de huidige wereld kan aanpassen.
Aanpassen? Leuk verzonnen. Niet willen voldoen aan de eis van ene brillemans zul je bedoelen? Je schuift het probleem van de decoder richting de TV stations maar negeert de geldzucht van Bernie & Co. Daarbij worden acteurs in film wel goed betaald hoor... die hoeven dat niet voor een prikkie te doen

Kijk ik kon nog enigszins begrip voor de situatie opbrengen als het grootste gedeelte ( na aftrek van kosten ) naar de F1 terugvloeit ( teams/ prijzengeld etc ) maar dat gebeurd niet. Het verdwijnt in de zakken van Bernie en de investeringsmaatschappijen erachter. Ik betwijfel de goede bedoelingen van Bernie bij dit alles. De teams hebben het juist moeilijk omdat ze maar een fractie terugkrijgen voor hun aandeel in de F1. En dat is de keiharde waarheid.
MadMarkie
Gepost: 23/11/2012 15:09  Updated: 23/11/2012 15:09
Diamond Member
Lid sinds: 2/01/2004
Van:
Berichten: 11256
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Mr Hond, hoezo taboe, we betalen al heel wat jaartjes voor TV, waarom moet er nu ineens geld bij. Sinds ze in Engeland achter de decoder gegaan zijn, moeten we hier ook en dat heeft Bernie geregeld. Die geldklopper wil steeds meer geld zien. Je kunt het ook anders zeggen, De F1 mag blij zijn dat ze thuis voor de buis kijkers hebben ipv dat de kijker blij mag zijn F1 te kunnen zien. Dat zal even lekker worden, zonder kijkers geen F1, je draait het om Mr Hond. We betalen al en ik ben van mening dat F1 niet van adel is, dat Bernie dit denkt dat moet hij zelf weten maar kijk eens in het archief, Whitmarsh heeft eerder al aangegeven dat hij vind dat het allemaal veel goedkoper kan voor de kijker en meer toegankelijker. Circuits zijn ook niet te betalen.
Mr_Hond
Gepost: 23/11/2012 15:35  Updated: 23/11/2012 15:35
Gold Member
Lid sinds: 25/09/2009
Van: Zuid-Holland
Berichten: 2903
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Dexter, weet dan stop je toch met kijken.
Bernie heeft zijn zaken goed voor elkaar en daar kan je weinig tegen inbrengen.
Maar dat doe je als je de leiding hebt.
Ik verdien ook het 10 voudige van mijn werknemers, als ze dat niet bevalt, ga geld lenen bij de bank en begin je eigen bedrijf.

En blijkbaar gaan de teams ook accoord met deze regels anders stoppen ze wel.
En geloof me McLaren en Ferrari eten zeer riant uit die pot hoor.

En wil je weten hoe de F1 vroeger was?
Dan moet je even naar de IRL kijken.
Een slechte races, slechte auto's, mindere coureurs, slechte banen, slecht beeld enz enz
Bernie heeft de F1 naar dit level gebracht en maakt ook gewoon goede keuzes.
En natuurlijk houden ze veel geld over maar er wordt ook best veel uitgeven om dingen aan de praat te houden.

En geloof niet wat de The Sun, Der Bild over Bernie zeggen.
En hoe het geld verdeeld wordt.

Maargoed als je 15 euro te veel vind voor iets waar je graag naar kijkt en voor me leeft.
Dan stop je er toch lekker mee...
Mr_Hond
Gepost: 23/11/2012 15:39  Updated: 23/11/2012 15:39
Gold Member
Lid sinds: 25/09/2009
Van: Zuid-Holland
Berichten: 2903
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
MadMarkie, haha grappen makert.
Jij weet net zo goed als ik dat jij gewoon F1 blijft kijken.
En zo nog velen.

Het is gewoon slim.
Minder TV kijkers maar wel die betalen dus meer inkomsten.
Nu zijn en meer kijkers, een groot deel kijkt maar snapt er niks van en zal stoppen als het achter een decoder komt.
Maar er zal een grote groep F1 fans blijven die wel snappe wat er gebeurt en niks om die 15 of 20 euro per maand geven.
Dat is de groep waar de FOM nu mee bezig is.

Echter verwacht ik van dat geld wel een beter verslag en meer tijd voor ins en outs en minder reclame.
Moet ik gaan betalen voor F1 zoals RTL7 er mee omgaat dan zou ik er gelijk mee ophouden!
MadMarkie
Gepost: 23/11/2012 15:42  Updated: 23/11/2012 15:42
Diamond Member
Lid sinds: 2/01/2004
Van:
Berichten: 11256
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
KOm op Mr Hond, het is een beetje kortzichtig om te zeggen dat men dan maar moet stoppen met kijken. Men mag oneens zijn. Tuurlijk zullen de meeste straks netjes betalen zoals het altijd gaat in dit landje, we lopen lekker achter alles aan en laten ons leegtrekken. Maar het is natuurlijk van de zotte dat Bernie niet open staat voor alle publiek. Hij leeft van zijn fans en daar mag best wat voor terugkomen. 15 Euro mag dan niet zoveel zijn maar het komt bovenop je huidige abo en het loopt over een jaar gezien lekker op. De rechten moeten gekocht worden en hoe je het went of keert, die ouwe klopper heeft ervoor gezorgd dat het niet meer haalbaar is voor de normale zender. Hij mag dan ontzettend veel gedaan hebben voor de sport maar hij sloopt ook.
Kanjana
Gepost: 23/11/2012 15:45  Updated: 23/11/2012 15:45
Rookie
Lid sinds: 9/11/2011
Van:
Berichten: 6
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Ik ben blij dat we van die k** reklame af zijn. Kijk nu al zo veel mogelijk op BBC. Beter dan Olaf die vanuit Hilversum commentaar geeft. Ik heb nu al sport1 dus voor mij wordt het 3 mooie f1 jaren,denk ik.
Motoriszer
Gepost: 23/11/2012 17:30  Updated: 23/11/2012 17:30
Member
Lid sinds: 30/05/2011
Van:
Berichten: 107
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Gewoon doen wat ik al jaren doe .. de race via RTL Television of BBC kijken ... uitgebreide voor en nabeschouwingen en deskundig commentaar .. alleen de lange blokken reclame zijn helaas vervelend.. maar nog altijd beter dan 5 - 6 x per uur ...
Dexter
Gepost: 23/11/2012 17:44  Updated: 23/11/2012 17:46
Silver Member
Lid sinds: 1/09/2010
Van: dale
Berichten: 1102
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Quote:
En geloof niet wat de The Sun, Der Bild over Bernie zeggen. En hoe het geld verdeeld wordt.



Grappig, dat wanneer je het niet eens bent meteen in een hokje geplaatst wordt. Ik tap uit andere vaatjes mr_Hond, het is maar dat je het weet. Ook niet directeuren kunnen goed beslagen ten eis komen

Tuurlijk mag je als eigenaar goed verdienen aan je zaakje, maar we hebben het hier niet over wat kruimels die jij verdient, maar over het echte werk. En dan blijft Bernie toch een graaier van de eerste orde...over een paar euro maakt niemand zich druk joh

btw

Quote:
Bernie heeft de F1 naar dit level gebracht en maakt ook gewoon goede keuzes.
Bernie heeft de macht en die misbruikt hij om de circuits bijna af te persen. Want anders kun je het niet noemen. 'wat zo weinig? dan ga ik wel naar 1 of ander oliestaatje' .
F1Fan76
Gepost: 23/11/2012 18:29  Updated: 23/11/2012 18:29
Silver Member
Lid sinds: 21/05/2005
Van: provincie Groningen
Berichten: 1427
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Ook geen wonder dat mensen illegaal TV gaan kijken, hier wordt je toch beroerd van. Volgend jaar maar even een Dreambox voor de kabel aanschaffen. Werkt super met UPC en Ziggo, alleen nog even een illegale aanbieder zoeken.
SosaXXX
Gepost: 23/11/2012 18:46  Updated: 23/11/2012 18:46
Senior Member
Lid sinds: 18/02/2008
Van: Mokum
Berichten: 248
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Ach ja , het zat er aan te komen, commercie wint bijna altijd. Gelukkig zijn er live streams te vinden waar je het op kunt kijken. Kwaliteit is niet zo geweldig, maar wel gratis.

Ik vind deze website zeker goed, en ik blijf ook zeker items lezen, maar ook bij deze website is het een en al reclame geworden.
Banners rechts, in het midden van items en onderin.
En de banner bovenin verschuift zelfs de hele pagina naar beneden

(zwaar irritant trouwens, want ik klik altijd verkeerd als ik iets wil aanklikken.En bij elke link die je aanklikt krijg je die banner)

Misschien moest deze website ook betaald lidmaatschap invoeren,
dan zijn we ook van die reclames af.
En dan ik benieuwd hoeveel leden we nog overhouden.
jesper801
Gepost: 23/11/2012 20:43  Updated: 23/11/2012 22:22
Bronze Member
Lid sinds: 6/05/2012
Van: Nederland
Berichten: 364
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Er is altijd een oplossing namelijk mijn site
Kijk op mijn site knip
En je kan gratis live F1 kijken je klikt gewoon op sky sports hd
Je kan nu zelfs meer want nu kan je ook gewoon de vrije traininingen kijken!

(tip let niet op de reclame, die kan je gewoon wegklikken.)

Hopelijk hebben jullie hier wat aan.knip

Edit Crash2000: Het is niet toegestaan om reclame voor je eigen website te maken,zie het FAQ.
J-TuRismo
Gepost: 23/11/2012 21:22  Updated: 23/11/2012 21:22
Gold Member
Lid sinds: 4/05/2008
Van: Haarlem
Berichten: 3781
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Ik snap ook niet dat ik de FIA in deze nooit gehoord heb. De FIA die graag zoveel voor de maatschappij wil betekenen met haar campagne voor de wegveiligheid. De FIA kan prima tegen Bernie zeggen dat ze graag het allerhoogste op autosportgebied voor iedereen toegankelijk wil houden.
rob1981
Gepost: 23/11/2012 22:30  Updated: 23/11/2012 22:30
Lid sinds: 9/01/2012
Van: Alkmaar
Berichten: 1807
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
@MrHond

Tuurlijk zullen er mensen blijven kijken. En de echte fan zal heus wel zo'n abbonement nemen. Ja ik dus ook! Maar ik sprak gister nog iemand in het BB dat ie ook dolgraag wil blijven kijken, maar het straks misschien niet meer kan omdat z'n vader zonder werk zit en de eindjes aan elkaar moeten knopen elke maand. En zo zullen er meerdere gevallen zijn.

Ontopic
Ik hoop dan wel met zo'n abbonement dat je meerdere autosport kan kijken of dat ze een autosport programma maken door de weeks als Voetbal International. Dan heb je in ieder geval nog iets aan je investering. Want 20 van de 52 weken F1 voor 180 Euro per jaar is wel veel.
leo1954
Gepost: 23/11/2012 22:37  Updated: 23/11/2012 22:48
Gold Member
Lid sinds: 16/09/2010
Van: Rotterdam
Berichten: 2519
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Hoe bedoel je Jesper, op Sky sports HD klikken? Heb wel geken op de site, highlights van vandaag en wat interviews, goeie tip! Ik heb even op je site gekeken, in je profiel, daar mag het weer wel, leuk je enthousiasme voor Vettel
broekie
Gepost: 24/11/2012 9:44  Updated: 24/11/2012 9:44
Silver Member
Lid sinds: 8/01/2004
Van:
Berichten: 696
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Jammer, maar de uitzendingen bij RTL7 waren ook maar gewoon tweede garnituur. Dat het achter een betaalzender komt te zitten was te verwachten, kijk naar de BBC met zijn 10 GP's live per jaar. Zelf tijdens GP Silverstone mogen genieten van het Sky F1 kanaal, ge-wel-dig.

Even starten met RTL+ (afgewisseld met de BBC) in 2013, bevalt dat niet direct de overstap naar Sport 1. Hopen dat Sport 1 er iets van maakt vergelijkbaar met Sky. Alles dus ook alles (incl VT etc) uitzenden).
Geeke
Gepost: 24/11/2012 10:30  Updated: 24/11/2012 10:30
Silver Member
Lid sinds: 23/07/2003
Van: de canarische eilanden
Berichten: 1317
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Nahja, er zijn alternatieven. Mol zal ik absoluut niet missen. Naast de vele fouten die hij maakt zit ik niet te wachten op de man zijn persoonlijke mening (b.v.Maldonado afzeiken en altijd maar Hulkenberg ophemelen), vertelt hij een hoop onzin tussendoor, gooit reclame er op de meest onmogelijke momenten erin en maakt vaak "grapjes" die helemaal nergens op slaan (gooit er spaanse woordjes doorheen als het om coureurs gaat die helemaal niets met spaans te maken hebben). RTL7 heeft duidelijk geen hart voor F1, gezien de zeer matige verslaggeving. Na de race moet je sowieso zappen om de huldiging live te kunnen zien. De vraag is natuurlijk of Sport1 wel kwaliteit gaat leveren, vooral omdat je er dan voor moet betalen. De duitser is me te chauvinistisch, die praten alleen maar over datgene wat duits is. (alhoewel ik de uitspraak Button wel grappig vind). De BBC kan ik hier niet ontvangen, ik vrees dat ik toch mijn pakketje moet upgraden.
LeFennec
Gepost: 24/11/2012 13:18  Updated: 24/11/2012 13:18
Junior Member
Lid sinds: 26/07/2010
Van:
Berichten: 74
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Ik wil best voor mijn sport als Fan betalen maar ik ga niet betalen voor iets waar ik niet naar kijk.
Ik kijk nu al geen voetbal of andere sporten Ik ben Formule 1 fan en een zender betalen voor 19 weekeinden a 5 uur mijn sport en 365 dagen a 24 uur bagger. Nee dank je
F1critic
Gepost: 24/11/2012 22:17  Updated: 24/11/2012 22:17
Senior Member
Lid sinds: 27/12/2009
Van:
Berichten: 138
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Decadentie vind ik een raar verschijnsel, ik bedoel moet je dan met een glas champagne en je Vodafone cap op, zittend op je leolux bank naar sport1 gaan zitten kijken, en daarbij " mieters" roepen als Lewis een inhaalpoging op Fernando onderneemt?

Echte fans trotseren weer en wind en slaapgebrek om 's morgens om 5 uur langs het circuit van Spa te lopen, hun plekje bezetten met doorzichtig folie over zich heen tegen de onophoudelijke regen en schreeuwen hun longen uit hun lijf als hun idool voorbij komt.

Maar goed, als mensen zich als makke lammetjes geld uit de zak willen laten kloppen vind ik dat hun zaak.....

Greetz
dickyduks
Gepost: 25/11/2012 9:43  Updated: 25/11/2012 9:43
Silver Member
Lid sinds: 9/02/2007
Van: Emmer-Compascuum
Berichten: 1118
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
das niet zo mooi olav we gaan je missen zeer jammer dit, vind de f1 heel mooi om naar te kijken om nu te gaan betalen bij sport1 nee.
dan zit er maar 1 ding op bbc kijken en het commentaar horen van david coulthard of hopen de de belgie'se zenders het uit zend
broekie
Gepost: 25/11/2012 13:06  Updated: 25/11/2012 13:06
Silver Member
Lid sinds: 8/01/2004
Van:
Berichten: 696
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Quote:
Decadentie vind ik een raar verschijnsel, ik bedoel moet je dan met een glas champagne en je Vodafone cap op, zittend op je leolux bank naar sport1 gaan zitten kijken, en daarbij " mieters" roepen als Lewis een inhaalpoging op Fernando onderneemt? Echte fans trotseren weer en wind en slaapgebrek om 's morgens om 5 uur langs het circuit van Spa te lopen, hun plekje bezetten met doorzichtig folie over zich heen tegen de onophoudelijke regen en schreeuwen hun longen uit hun lijf als hun idool voorbij komt. Maar goed, als mensen zich als makke lammetjes geld uit de zak willen laten kloppen vind ik dat hun zaak.....


Wat een onzin, ga al jaren in de regen (het regent blijkbaar altijd in Hockenheim of op de Nurburgring als ik ga), na vier dagen is dan het geldbuideltje weer behoorlijk leeg.

De andere 19 races wil ik dan het liefst zonder reclame of Olav zien, bv. zoals bij F1 channel van Sky. En natuurlijk ga ik daarvoor betalen, die andere sporten. tja dat geloof ik wel, maar F1 missen, dacht het niet....
Hondacr500
Gepost: 4/02/2013 18:45  Updated: 4/02/2013 18:45
Rookie
Lid sinds: 4/02/2013
Van:
Berichten: 1
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Beste allen,

Ben net lid geworden en heb her en der het commentaar gelezen.
er zijn mensen op deze forum aanwezig die veel commentaar hebben
maar er geen kaas van hebben gegeten.
Ten 1ste, Bernie heeft de RECHTEN verkocht, dat is dus eenmalig en daarna krijgt hij GEEN cent inkomsten meer.
ten 2de, sport 1 berekent 15 euries per maand doen zij dat niet dan krijg je weer reclame er tussen door.
ten 3de, de deal is nog niet rond ze zijn nog aan het onderhandelen.
Tot slot toch ff een opmerking over diegene die Olav Mol niet zullen missen, hij was gewoon goed bezig met het commentaar hier en daar een foutje moet kunnen maar niet de goede man meteen afzeiken dit slaat nergens op. en af en toe reclame moet ook kunnen maar links van het beeld kon je gewoon de wedstrijd blijven volgen (al had je wel een bril nodig haha)
Ik heb KPN en daar kan ik sport 1 bekijken ( 15 euro ) per maand
dit is wel maandelijks opzegbaar.

Mvg,

Michael
jkuiper66
Gepost: 11/04/2013 18:58  Updated: 11/04/2013 18:58
Rookie
Lid sinds: 11/04/2013
Van:
Berichten: 3
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Via sport 1 kijken is niet zo erg stil er ook wel iets voor betalen €5 pet maand valt mee. Maar dat olaf er niet meer bij zit is wel erg
jkuiper66
Gepost: 11/04/2013 18:58  Updated: 11/04/2013 18:58
Rookie
Lid sinds: 11/04/2013
Van:
Berichten: 3
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Via sport 1 kijken is niet zo erg stil er ook wel iets voor betalen €5 pet maand valt mee. Maar dat olaf er niet meer bij zit is wel erg
jkuiper66
Gepost: 11/04/2013 19:00  Updated: 11/04/2013 19:00
Rookie
Lid sinds: 11/04/2013
Van:
Berichten: 3
 Re: 2013: Formule 1 achter decoder, zonder Olav Mol
Laat olaf alstublieft weer terug komen en die race boys die nu verslag doen weer lekker de baan op in een f2 wagen
Welke F1 Wagen is volgens jou de meest dominantste van zijn seizoen(en)?
McLaren MP4-2 (1984-1986)
McLaren MP4-4 (1988)
Benetton B195 (1995)
Williams FW18 (1996)
Ferrari F2002 (2002)
Ferrari F2004 (2004)
Red Bull RB7 (2011)
Red Bull RB9 (2013)
Mercedes F1 W05 Hybrid (2014)
Anders, namelijk...

Nog geen top story voor vandaag.